18 Eylül 2010 Cumartesi

Deniz Suyu

Digitürk Çocuk reklamının yasaklamasını dileyerek uyandığımız sabahlardan birinde hatırladığım iksirimin adı Deniz Suyu.
Mümkün olsa çorbayı kıtlama tuzla içebilecek biri olduğumdan kelli bu karışımı çok seviyorum.
Sıvı muhteviyatı eşit oranlarda votka, tequila ve soda. Bu üçlüye istediğiniz kadar tuz ekleyin (içince dudaklarınız büzüşüyorsa fazla koymuşsunuzdur gerçi). Votkayla tekilayı bardağa koyduktan sonra tuzu ekliyoruz ve sodayı bu karışıma fışkırtarak ekliyoruz(ki güzel bir yöntemdir bu - soda şişesinin ağzı başparmakla kapatılıp şişe BİRAZ çalkalanır, oluşan basınç şişe ters tutularak giderilir. Bu yolla CO2 fazlası şişeyi terkederken kendiyle beraber sodayı da çıkarır. Bu kanımca hem şık hem de etkin bir karıştırma yöntemi.). Neyse başparmağı küçük olanlar normal bir şekilde sodayı koyup kaşıkla girişebilirler (ama benim yöntemim daha iyi... insan kendini barmen gibi hissediyor).
Tercihen limon suyu falan eklenebilir ama o zaman deniz suyu içiyor olmuyorsunuz...
O başka bir karışım.
Bunun Upgrade ihtiyacı yok...

Sonuçta elde ettiğimiz karışıma kuru buz atarsak çok güzel ve soğuk bir sıvı elde ediyoruz. Bardakta sakince duran bu sıvı yeterince soğuksa Bozcaada'da yüzerken büyük bir yudum deniz suyu yuttuğunuz hissiyatı yaratıyor. Evet küçük bir yudumla bile. Nıhahahaha.
Etkileri ise bir acaip. votka ve tekila içtiğiniz yetmiyormuş gibi tuz yüzünden yaşanılan dehidrasyon rus ve meksikalı arkadaşlarımızın aklımızda daha uzun süre yer almalarını sağlıyor. Ben bundan bir bardak içtim (normal su bardağı 20 cl falan). Gayet iyi oldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder