18 Eylül 2010 Cumartesi

Dikkat! -kurubuz'a dair

Dostlar, Romalılar, Yurttaşlarım...
Madman's stone her ne kadar en sevdiğimiz oyuncaklardan da olsa kendisini her şeye atmamak gerekiyormuş. Evet bira sprite karışımı soğuk içildiğinde çok güzel olabiliyor fakat lütfen bu soğutma işlemini ya buzdolabı ya da direk buz kullanarak yapalım. Yapmayalım... Sıvıları hep buzdolabında saklayalım ki hep soğuk olsunlar (duh!). İçlerine normal buz atıp karışımı sulandırmayalım. Allah belasını versin normal buzun.. amin...

Neyse uyarıya dönmek gerekirse. Arkadaşlar bira sprite çok sevdiğimiz bir içecek olsa bile içine kurubuz eklendiğinde adeta canavara dönüşüyor. Bardak bir köpük üretim fabrikasına dönüşüyor ki o ne lan demek istiyorum yüksek izninizle.
kurubuz boyutlarını küçültürsem olur belki dedim kesmedi.

Burdan ailelere sesleniyorum. Lütfen ama lütfe-

Sıkıldım
neticede bir sürü kağıt havlunuz varsa istediğiniz kadar batırabilirsiniz labor-ehm mutfağınızı.

ps. soğuğa tapan biri olarak buzdan amma da nefret ediyor muşum...
breh breh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder